Log in

I forgot my password

Latest topics
Poll

How's ur relationship wif people in UNIMAS???

12% 12% [ 4 ]
41% 41% [ 14 ]
38% 38% [ 13 ]
9% 9% [ 3 ]

Total Votes : 34

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 39 on Sun Nov 15, 2009 7:06 am

perompak bas kilang

Go down

perompak bas kilang

Post by bumi dragon lord on Sat Nov 29, 2008 4:07 pm

Suatu hari, sebuah bas kilang yang memuatkan semua pekerja wanita
sedang menuju kilang kayu yang terletak jauh dari kawasan kampung.
Dalam perjalanan tu..mereka terpaksa melalui kebun getah yang sangat
luas..

Nak dijadikan cerita..ada seorang lelaki di tepi jalan
menahan bas tersebut..untuk minta tumpang..jadi bas tu pun berhenti…
Tiba-tiba..6 orang perompak keluar nak merompak bas tersebut..

Sorang perompak berkata..
” Keluarkan dan bagi semua barang kemas yang kamu semua ada..!!Cepat..!!”

Sorang pekerja kilang tu membalas..
” ..tapi..kami tak bawa barang kemas kalau pegi kerja..duit pun sikit je..”

Perompak berfikir seketika..
“Ha..macam ni la..sebab korang takde barang kemas & duit..kami rogol korang SEMUA..ahahahaa..”

Pekerja kilang yang muda berkata..
” Alaaa…takkan la makcik yang kat belakang tu nak rogol jugak..tak kesian ke?..”

Tiba-tiba..makcik tu pun berdiri..
” Weh..ko ni..tak paham ke..kalau dia cakap SEMUA..SEMUA la!..”
avatar
bumi dragon lord
Admin
Admin

Male
Number of posts : 708
Age : 32
Location : hollow of hell
Registration date : 2008-07-26

Character sheet
Insane Posters:

View user profile

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum